F.A.Q.

– Waar kan ik met een vraag terecht?
U kunt een vraag stellen via het contactformulier op de contactpagina of een e-mail sturen naar: info@imrebergmann.nl. We streven ernaar om uw vraag te beantwoorden binnen 1-2 werkdagen.

– Kopen via de webshop

Aankopen kunnen makkelijk via de webshop gedaan worden. U klikt op de knop toevoegen aan winkelmandje en het desbetreffende product wordt automatisch aan uw winkelmand toegevoegd. U kunt op elk moment zien wat u in uw winkelmandje hebt, door te klikken op het winkelmand-icoontje. Hier ziet u ook het totaalbedrag en de verzendkosten. In de winkelmand kunt u ook aantallen aanpassen en producten weer verwijderen. Klik vervolgens op ’Ga door naar betalen’ om het product te bestellen, vul uw persoonsgegevens in en kies een van de betaalmethodes.

– Hoe kan ik mijn bestelde producten betalen?

U kunt op verschillende manieren betalen in onze webshop. U kunt betalen via IDEAL, via PAYPAL, een rembourszending of door het bedrag vooraf over te maken op onze bankrekening (directe bankoverschrijving). U kunt er ook voor kiezen om uw product af te halen en dan kunt u ter plaatse contant (met gepast geld) afrekenen (of vooraf het bedrag aan ons overmaken).
Toelichting bij directe bankoverschrijving (=betaling vooraf overmaken): 
na het plaatsen van uw bestelling krijgt u automatisch per e-mail een bevestiging met een factuur, waarna u over kunt gaan tot betalen. Als u kiest voor een directe bankoverschrijving, zal de bestelling worden verzonden na ontvangst van het door u verschuldigde bedrag. Houdt u er rekening mee dat dit proces enkele dagen in beslag kan nemen.

– Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Past het pakket door de brievenbus dan betaalt u € 2,95. 
De verzendkosten voor een pakket tot 10 kg zijn € 4,95
.
Komt uw bestelling boven de 100 euro, dan betaalt u geen verzendkosten.

– Wat zijn de verzendkosten voor België?

De verzendkosten voor een brievenbuspakketje naar België zijn € 7,95. Een pakket tot 2 kg € 15.50.

– Naar welke landen wordt er verstuurd en wat kost het?

De producten via de website worden wereldwijd geleverd. Bij elke bestelling ziet u precies hoeveel verzendkosten u betaalt.

– Wat is de levertijd?
Indien het product op voorraad is, zal een bestelling binnen Nederland standaard op werkdagen doorgaans binnen 1-2 dagen worden verstuurd, binnen Europa binnen 2-4 dagen en buiten Europa binnen 3-5 dagen.

– Wat als ik niet thuis ben op het moment van de levering?

Zowel PostNL als DHL zullen uw pakket doorgaans de eerstvolgende werkdag opnieuw aanbieden.

– Moet ik douaneheffingen en belastingen betalen als mijn bestelling naar buiten de EU wordt verzonden?
Op internationale zendingen buiten de EU kunnen invoerrechten, belastingen en douanekosten van toepassing zijn. Deze worden geheven wanneer het pakket het land van bestemming bereikt en vallen onder de verantwoordelijkheid van de ontvanger.

– Kan ik mijn bestelde producten ook afhalen?
Ja, dat kan op afspraak. Wilt u uw bestelling komen afhalen, vermeldt u dit dan bij uw bestelling in het opmerkingenveld en wacht u tot u van ons een bevestiging heeft dat de producten ook daadwerkelijk voor u klaar staan. Daarna zal er in overleg met u een afspraak gemaakt worden.

– Hoe verpakken jullie de bestelde producten?

De door u bestelde producten worden zorgvuldig ingepakt zodat deze niet beschadigen bij de verzending. Omdat wij zo duurzaam mogelijk willen werken, gelet op het milieu, recyclen we veel van ons verpakkingsmateriaal.

– Het product dat ik ontvangen heb, wijkt iets af van de productfoto op de website

Er zullen altijd duidelijke foto’s geplaatst worden van de producten die worden verkocht in de webshop. Maar het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn bij het product ten opzichte van de foto op de website. U moet dan denken aan een kleurverschil of kleine oneffenheden. Dit is het teken dat u te maken heeft met een handgemaakt product! Eventuele bijzonderheden zullen bij het product vermeld worden.

– Het product dat ik wil bestellen is niet op voorraad

Omdat alle items die in de webshop worden verkocht handgemaakt worden, kan het voorkomen dat een product tijdelijk niet op voorraad is. We doen er natuurlijk onze uiterste best voor om de producten zo goed mogelijk op voorraad te houden. Wilt u weten of een product snel weer op voorraad komt, stuur een e-mail, op deze manier kunnen wij u specifieker informeren over bepaalde levertijden.

– Ik heb een klacht
Neem in geval van een klacht contact met ons op via e-mail. We doen onze uiterste best om u naar alle tevredenheid te helpen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden in de e-mail:

  • het bestelnummer. Dit nummer vindt u in de bevestigingse-mail die u bij uw bestelling heeft ontvangen.
  • uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en het bestelde product dat het betreft.

Als uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een inhoudelijke reactie.

Vindt u dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, dan kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

U kunt uw klacht ook aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.

ONTVANG 5 EURO SHOPTEGOED

ONTVANG 5 EURO SHOPTEGOED

*by Imre Bergmann is een label met pure, handgemaakte producten van porselein en meer. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte van nieuwe producten en speciale acties. Je ontvangt dan meteen 5 euro shoptegoed voor je eerste bestelling!